»S hekatonom, prvim dogodkom takšnega tipa v slovenskih muzejih, želeli dati priložnost mladim kreativcem in ljubiteljem zgodovine, da s svojimi izkušnjami in znanji zasnujejo koncept mobilne aplikacije, ki bi skozi igrifikacijo, uporabo virtualne resničnosti, z elementi ugank in izzivov, obiskovalcu že med sprehodom po arheološkem parku omogočila interaktivno, zanimivo in poučno izkušnjo.«
»Konec tedna sem izkoristila, da svoje učence, s katerimi se učimo na daljavo, popeljem na virtualni ogled. Peljala sem jih v Pestum in bili so navdušeni.«
»Obisk arheoloških parkov in spoznavanje rimske dediščine radi povezujemo z ogledovanjem kamnitih ostankov na tleh in branjem informativnih tabel. Na srečo nam tehnologija danes omogoča, da lahko že z uporabo lastnih prenosnih telefonov, uporabo aplikacij in virtualne resničnosti dosegamo povsem nove načine interpretacije, nova doživetja, ki smo jih včasih bili vajeni le svetu računalniških igric.«
»Pomislite na pogovore prek Zooma s svojo družino in na to, kako naporni so – kako denimo prepričati babico, da gleda v kamero. Pomnožite to z milijonom in dobili boste občutek, s čim imamo opravka.«
»Uvedba mobilnih aplikacij bi prinesla tudi 'prepotrebno transparentnost'.«
»Mobilna aplikacija s svojimi nastavitvami omogoča preoblikovanje besedila na način, ki je ne samo prijazen, ampak koristen otroku z bralnimi težavami.«
»Sploh Turške šance so izziv za prihodnost in priložnost, da tam uredimo arheološki park.«
»Vozniki, ki bodo vozili prek mobilne aplikacije, bodo zaposleni, plačevali bodo davke, torej, popolnoma enaka pravila bodo veljala.«
»Se je miza kdaj obrnila? Kdaj sami slišite 'ne' od povabljencev?«
»Dober in dela postopoma, prav pa bi bilo tudi, da bi imel ob sebi pravega človeka.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju